FAQ général
INFO OVER BOUWDEAL
Wie is Bouwdeal?
Bouwdeal is dé specialist in bouwmaterialen sinds 2019. Wij bieden U een webshop met een ruim assortiment aan bouwmaterialen aan.
Wij staan garant voor het leveren van kwaliteit en een goede service! Wij hanteren zeer scherpe prijzen! Elders goedkoper gezien? Laat het ons weten! We betalen het verschil terug.
Ondernemingsgegevens
Adres: Oosterzelesteenweg 121, 9230 WETTEREN
E-mail: info@bouwdeal.be
BTW BE 0400.141.331
RPR GENT AFDELING DENDERMONDE
MIJN GEGEVENS
Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?
Deze optie is niet mogelijk, wij respecteren uw privacy. Lees onze privacyverklaring hier.
Kan ik een bestelling plaatsen zowel als particulier als aannemer?
Bij bouwdeal zijn beide mogelijk, zowel particulieren als aannemers zijn welkom!
WAARBORGPALLET
Hoe worden waarborgen op pallets terugbetaald?
Het bedrag van een waarborgpallet wordt terugbetaald bij teruggave van de pallet(en). Deze moeten binnen 3 maanden ingeleverd worden, nadien kunnen we deze niet meer aanvaarden. We nemen alleen palleten terug waarvoor er een waarborg betaald is geweest op onze webshop of in de winkel.
BETALINGSPROBLEEM
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging ontvangen. Heb ik iets verkeerd gedaan?
Nadat uw bestelling geplaatst werd, krijgt u een orderbevestiging. Indien dit niet gebeurt neem contact met ons op via: info@bouwdeal.be
Ik heb een orderbevestiging ontvangen, hoe lang duurt het tot de levering ingepland wordt voor verzending?
Zolang uw bestelling niet betaald is, kunnen we de goederen niet klaarzetten voor verzending. Een orderbevestiging is echter geen garantie dat uw goederen tijdig bij u geleverd worden.
Mijn betaling is mislukt of verlopen
Uw betaling kan door verschillende redenen mislukt zijn. Dit zijn de meest voorkomende redenen:
- U heeft een limiet bedrag op uw kaart, in dit geval kiest u best voor overschrijving of neemt u contact op met uw bank om de limiet van uw kaart te verhogen.
- De betaling is verlopen. Dit is meest voorkomend indien u voor overschrijving kiest. Daarom adviseren we om dit zo snel mogelijk in orde proberen te brengen. Zo wordt de levering ook niet uitgesteld.
- Betaling is open: u heeft voor overschrijving gekozen, dit kan 1 à 2 werkdagen in beslag nemen. Controleer tijdig de status van uw overschrijving.
BETAALMETHODE
Kan ik met Visa betalen?
Met Visa betalen is mogelijk mits een extra toeslag van 1% op het totale bedrag.
Veilig en eenvoudig betalen met creditcard :
Wij maken gebruik van Mollie, een betrouwbare partner van online betalingen. Het is ook mogelijk om met QR code te betalen.
Vraag: Kan ik betalen met ecocheques?
Met ecocheques betalen is helaas niet mogelijk.
BESTELLING
Vraag: Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?
Ons gespecialiseerd team staat altijd klaar om uw vragen te beantwoorden. U kan ons bereiken via de chat, e-mail, of door te bellen naar: +32 9 365 64 87
Kan ik mijn order aanpassen?
Wanneer een order eenmaal geplaatst is, kan deze niet meer worden gewijzigd. U kan contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien u uw bestelling wilt annuleren, neemt u best zo snel mogelijk contact met ons op.
Zijn alle producten op voorraad beschikbaar?
Neen, we hebben niet alle goederen op voorraad staan. Voor de producten die we niet op voorraad volgen, geldt er een levertermijn van +/- 7 werkdagen.
LEVERING
Vraag: Hoeveel kost de levering?
De leveringskosten zijn afhankelijk van de regio en plaats. Deze is gemakkelijk uit te rekenen door het gewenst product in het winkelwagentje te plaatsen. Onderaan het besteloverzicht krijgt u de optie om de levering te kiezen per regio. Hier worden de leveringskosten bijgerekend.
Vraag: Wat is de levertermijn?
De verwachte levertijd is meestal 5 werkdagen. Echter kan dit verschillen per product.
Bij het afrekenen zullen alle mogelijke verzendmethodes vermeld worden.
Kiest u voor levering met kraanwagen: 5 werkdagen levertermijn
Levering via koerierdienst: 3 à 5 werkdagen levertermijn
Levering met Bpost: 5+ werkdagen afhankelijk van de drukte
Heeft u vragen dan kunt u ons bellen +32 9 365 64 87 of mailen naar: info@bouwdeal.be
Vraag : Moet ik thuis zijn wanneer mijn goederen geleverd worden?
Neen, het is niet noodzakelijk om thuis te zijn wanneer de goederen geleverd worden. De chauffeur neemt contact met u op op de dag zelf. Hij stuurt ook een bericht een uur op voorhand.
Vraag: Is levering naar Nederland mogelijk?
Neen, dit is voorlopig niet mogelijk.